Door het faillissement van Welkom Energie zijn heel veel mensen in de problemen gekomen. Soms verdrievoudigd bij oud klanten de energierekening door de nieuwe tarieven bij Eneco. Tot extreem hoge nieuwe termijnbedragen die niet op te hoesten zijn voor veel mensen. Oud klanten zitten hierdoor soms letterlijk in de kou, laten hun verwarming uit en maken zich zorgen hoe ze de maand doorkomen. Wij als initiatiefnemers van deze doneeractie willen juist nu kijken of we voor deze groep die het nu extra moeilijk heeft een steuntje in de rug kunnen bieden. Omdat niemand hun helpt. Door ze te voorzien van cadeaubonnen en middelen om de koude December maand die eraan komt toch wat aangenamer te maken en ook voor hun een mooie kerst mogelijk te maken. Helpt u mee? Samen kunnen we elkaar helpen!
Wilt u als bedrijf iets sponsoren? Neemt u dan ook zeker contact op! Zoek mij even op via de socials en ik neem contact met u op. Dankjewel alvast namens de oud klanten van Welkom Energie.