Stichting Droomdag

Stichting Droomdag | Geld inzamelen
 
 

Stichting Droomdag verzorgt Droomdagen voor gezinnen, waarvan één van de ouders een oncologische of levensbedreigende ziekte heeft én het jongste kind onder de 16 jaar is. 

Introductie

Ik ben zelf oncologisch ziek. Ik heb borstkanker. Na de uitslag zijn we van de één op andere dag in een heftige rollercoaster terecht gekomen. Een rollercoaster waar ik niet alleen in zit, maar ook mijn gezin met twee kinderen van 3 en 7 jaar oud. Het is voor hun lastig om hun moeder zo te zien. Alles verandert. Het dagelijks ritme is in één klap weg. We zijn verdrietig. Het vrolijke en onbezorgde leven maakt plaats voor een enorme strijd. Een strijd die we samen moeten voeren. Niet alleen ik. Mijn hele gezin. 

Soms voel ik me schuldig tegenover mijn gezin. Ik weet dat ik er niets aan kan doen, maar dit is iets waar je kleine jonge kinderen niet mee wilt confronteren. Daarom gunde ik ze een Droomdag. Een dag waar het even niet om mij zou draaien. Maar om hun! Daarom heb ik mij aangemeld bij Stichting Droomdag. En we werden uitgenodigd om onze Droomdag te beleven op 22 februari 2020. En ik kan je vertellen, het was ook echt een dag waar ik nu nog steeds van na droom!

Droomdag

Het leukste van de dag vond ik de ontwetendheid. Dus ik wil ook niet teveel in detail treden over de activiteiten. Het was overweldigend! Er waren zoveel vrijwilligers betrokken die vol enthousiasme ons de hele dag in de watten legden. Met zoveel liefde! Volledige aandacht voor de kinderen, voor ons en met zoveel respect. Ik vond het ontroerend om te zien en ontzettend dankbaar dat er zoveel mensen zich op hun vrije zaterdag willen inzetten om ons een Droomdag te bezorgen. Ongelooflijk! 

Ik was echt ontroerd. En we hebben met z'n allen een traan gelaten van dankbaarheid. Het was zo'n mooie dag! De kinderen hebben de hele dag met een grote glimlach rondgelopen. Ze hebben het er nog steeds over. Ze vonden het echt hun Droomdag! 

En nu vind ik eigenlijk dat elke gezin, dat natuurlijk in aanmerking komt, zo'n dag moet beleven! Ik was eigenlijk verbaasd dat zo'n mooie stichting nog zo weinig bekendheid heeft. Er zijn zoveel gezinnen met een zieke ouder, iedereen moet dit toch weten? 

Doel

Daarom heb ik mijn hulp aangeboden. Iets waarmee ik dicht bij mezelf blijf en mijn doel kan bereiken. Ik werk namelijk als Projectmanager Digital Marketing. En ik wil mijn kennis dan ook inzetten om Stichting Droomdag via advertentiecampagnes op Social Media onder de aandacht te brengen. Met uiteindelijk doel om natuurlijk zoveel mogelijk gezinnen te mogen bereiken die zich kunnen aanmelden. Maar voordat Stichting Droomdag een stroom aan aanmeldingen aan kan, zullen we eerst op zoek moeten naar sponsoren en nog meer vrijwilligers. Dus daar zal ik met de advertentiecampagne eerst op focussen. 

Wat heb ik nodig? 

Advertentiebudget

Met deze doneeractie wil ik geld ophalen voor verschillende advertentiecampagnes op social media. En zoveel mogelijk mensen bereiken om te vertellen over Stichting Droomdag. Hoe meer advertentiebudget beschikbaar is, hoe meer mensen we kunnen bereiken. 

Design

Bij een advertentie moet ook een beeld komen. Hiervoor zal ik mijn netwerk graag willen inzetten. Ik ben dan ook nog op zoek naar een designer die mij gratis kan helpen bij het maken van beeldmateriaal t.b.v. de advertentiecampagne.

Online Marketeer

De campagne zal ik zelf opzetten en optimaliseren. Hier is geen extra geld voor nodig. Mocht iemand zich geroepen voelen om mee te denken over het plan, hoe gaan we de juiste doelgroep bereiken en op welke kanalen, dan kan ik altijd hulp gebruiken! Heel fijn zelfs! Ben natuurlijk zelf soms ook niet helemaal fit i.v.m de chemo's die ik krijg.

Ik hoop dat we het samen voor elkaar krijgen om deze mooie stichting meer bekendheid te geven. Zodat nog meer gezinnen, met kinderen, een Droomdag mogen beleven en even de rotziekte kunnen vergeten!

Heel veel liefs, 

Patty


Updates (4)

17-05-2021 10:04

Hallo allemaal, 

De collecte 10-daagse is een groot succes geweest! Dankzij jullie donaties hebben wij met een mediabudget van 150 euro een mooi bedrag aan donaties weten op te halen, namelijk: €10.531!

De video van Nio, waarin hij vertelt over zijn Droomdag, deed het erg goed op LinkedIn. De video is maar liefst 3605 keer weergegeven!
Er is nu nog een bedrag over van 2949,45 euro. We gaan opnieuw bepalen waar de behoefte op dit moment ligt en zullen naar aanleiding daarvan een nieuwe campagne bedenken en uitvoeren. Er liggen nog een aantal mooie dingen op de plank, dus dat moet goedkomen.

Ik houd jullie uiteraard op de hoogte! 

Liefs,
Patty

 

Oudere updates weergeven
€ 3.713 ingezameld
Doel: € 3.000 • 140 donaties

Deze actie is gesloten