Beste mensen in eerste instantie bedankt voor de enorme steun , maar helaas hebben we de keus moeten maken om pukkie te laten inslapen !!!!
Zijn herstel en kansen waren minimaal dit zijn de laatste foto’s voor dat hij zijn prik kreeg en
uiteindelijk zijn rust kreeg.
De kosten van het dierenziekenhuis zijn zo hoog opgelopen dat nog steeds alle beetjes helpen 🙏 bedankt allemaal