Help mee om deze actie tot een succes te maken!
na dat ik het bericht zag van de inzameling actie voor plokker vanwege de grote brand daar en stad munster ook brandschade waterschade en rook schade heeft en wat dingen moet vernieuwen vond ik dat hun ook een actie verdienen doel is 5.000
vandaag fontact gehad met de eigenaars van stadmunster en ze zijn omtzettend dankbaar hiervoor. het geld gaat rechtstreeks naar hun toe.
wat fijn dat er mensen zijn die en plokker en stad munster willen helpen om alles weer te kunnen opbouwen!
echt toppers.
even een update ik ben bezig om in contact te komen met de eigenaars van stad munster zodat ze snel alles weer kunnen opbouwen