Op 24 september vertrekken wij naar India waar we een prachtige rondreis zullen gaan maken. India is ons geboorteland en heeft een speciale plek in ons hart. Het land en haar inwoners zijn deel van ons. Wij gaan er dan ook voor zorgen dat we daar niet met lege handen aankomen. En misschien vinden jullie het leuk om ons hierbij te helpen? We willen geld inzamelen dat we kunnen besteden aan lokale projecten/organisaties die we mogen bezoeken, maar ook om spullen te kopen om uit te kunnen delen aan de kinderen in ons vroegere kindertehuis.
Even op een rijtje.. Waar zamelen we precies geld voor in?
- Kansarme kinderen / Kinderen in de kindertehuizen
- De Umang Foundation (een organisatie die zich inzet voor onderwijs voor minder bevoorrechte kinderen)
- Animal Aid Unlimited (een organisatie voor het opvangen en redden van straatdieren)
Elk kleine beetje is welkom, maar uiteraard is niets verplicht. Delen van deze actie wordt ook al enorm gewaardeerd, evenals jullie mentale support en steun!
Uiteraard houden we jullie op de hoogte met foto's, filmpjes en verslagen! (als internet mee werkt)
Liefs,
Girija en Milind