Ik ben net op deze aarde wel geen 5 maanden en moet al afscheid gaan nemen van mijn opa.
Al zal ik het nu niet zo mee maken, maar elke dag met mijn opa nu is een dag zo belangrijk. Wegens omstandigheden is er helaas geen begravenis verzekering en opa heb geen liggende gelden. Ik gun mijn opa rust en geen zorgen dat hij een waardige afscheid mag hebben. En dat hij nu zich kan focussen op de dagen maanden die hij nog bij ons mag zijn en kan genieten zonder zorgen.