Hallo lieve mensen, Mijn naam is Denise en ik maak deze actie voor mijn spaanse vriend, wij wonen samen op Gran Canaria en hier is de zorg vanuit de overheid. Mijn vriend loopt al 1,5 jaar lang rond met maagklachten. Sinds november 2019 wachten wij op een maag onderzoek vanuit de Spaanse zorg. Mijn vriend staat sochtends op met ontiegelijke buikpijn en heeft soms dagen dat hij de hele dag overgeeft. Wij zijn momenteel het spoor bijster en zijn in contact gekomen met een privé ziekenhuis. Hier hebben wij gisteren een gesprek gehad met een dokter en die wilt mijn vriend graag onderzoeken om te kijken wat er mis is. Een privé dokter kost natuurlijk veel geld en dat hebben wij momenteel niet omdat wij afhankelijk zijn van mijn kleine uitkering die ik krijg vanwege COVID. Na 1,5 jaar wachten hebben wij eindelijk 4 januari een maag onderzoek en worden er 2 stukjes gesneden waar daarna onderzoek na gedaan wordt. De kosten van dit onderzoek zijn 500 euro, helaas kunnen wij het niet in termijnen betalen.
Hopelijk zijn er lieve mensen momenteel die ondanks de omstandigheden toch een klein beetje kunnen helpen.
Alle kleine beetjes zijn welkom! Bedankt alvast aan iedereen