Lyme behandeling buitenland

Lyme behandeling buitenland | Geld inzamelen
Marieke Duijkers
Initiatiefnemer
Actie delen

Donaties

Anoniem
€ 50
Ik heb zelf de ziekte van lyme gehad, 5 jaar lang. Beter geworden door 3 maanden antibiotica infuus, daarna en daarvoor pillen en supplementen via orthomoleculair arts. Ik draag graag bij zodat jij ook de kans hebt beter te worden. Ik hoop en bid dat je beter zult worden!
Barbara
€ 25
Anoniem
€ 25
Babs
€ 10
Hermine Veenemans
€ 10
Vertrouwen en sterkte, in veelvoud!
 1 2 3 4 5    

Top 3 donaties

Josine
€ 50
Anoniem
€ 50
Anoniem
€ 50
Hou vol, morgen is er weer een nieuwe dag en nieuwe kansen!