Zoals iedereen wel weet heeft er afgelopen zaterdag ( 1 maart ) een verwoestende brand gewoed bij cafetaria Plokker in Winterswijk. Het raakt mij heel erg, (net als zovelen) dat deze mensen nu niets meer hebben. Ik wil graag een bijdrage leveren om ze een steuntje in de rug te geven deze moeilijke tijd.