In 2018 is mijn jongste zoon op de leeftijd van 18 jaar naar Kaapstad gegaan om aan zichzelf te werken toen hij psychisch vastliep. Na 4 maanden in een verslavingskliniek, is hij daarna nog 7 maanden naar Hope Equistrian Rehabilitation Centre gegaan. Een maatschappelijke opvang op een boerderij waar verwaarloosde paarden worden opgevangen en waarbij door het helpen op de boerderij met mensen uit alle lagen van de samenleving, er werd gewerkt aan terugkeren naar de maatschappij, of in sommige gevallen simpelweg als veilige plek voor mensen die door psychische klachten geen plek meer kregen in deze maatschappij. De vrouw die deze boerderij op de kaart zette en die voor menig jong mens als een surrogaat ouder voor hen was, is nu 2 weken geleden plotseling overleden. Lindsay Willes overleed op 61 jarige leeftijd. Haar dochter probeert nu er alles aan te doen om het droomwerk van haar moeder veilig te stellen, maar met Lindsay haar dood, en het gemis van haar inkomen, heeft de boerderij als haven voor mens en paard nu een wankel bestaan. Op dit moment hoopt men op geld om in ieder geval de eerste maanden door te komen met eten en drinken voor mens en dier.
Ik hoop de achtergebleven dochter, die met veel verdriet zonder haar moeder, nu deze last moet dragen een hart onder de riem te stekken met een donatie van 500 euro.
Elke kleine euro helpt. Help je mee?
Https://www.facebook.com/profile.php?id=100066454868176