1-1-24 Afgelopen nacht heeft iemand alle banden van onze ambulance lek gestoken. Helaas kort na de inbraak. Dankjulliewel voor alle steun!
Afgelopen nacht is er in 1 van onze dierenambulances ingebroken. Er is een ruit ingetikt en de navigatie is er uit gehaald. Helaas staat onze reserve auto ook bij de garage en lopen de kosten flink op. Wilt u ons steunen?