Lieve Mensen,
Onze hond Bailey heeft een heel lief vriendje ontmoet. De bruine labrador links op de foto. Alleen haar vriendje heeft een ongeval gehad. En daardoor kan hij niet meer met onze hond spelen van de pijn. Hij jankt heel veel en dit gaat door merg en been.
Nu heeft de schoondochter van onze vrienden een actie gestart en was er gedoneerd. Helaas heeft zij haar schoonouders belazerd en het geld in eigen zak gestoken. En heeft hun lieve schat nog altijd geen operatie kunnen ondergaan.
Willen jullie ons alsjeblieft nogmaals helpen. Onze vrienden hebben deze hond geadopteerd hij was 4 mnd oud en hun waren als de 4e eigenaar. En helaas geen centjes om het beestje te verzekeren. Hij is nu ander half jaar oud. En verdiend het om de rest van zijn leven lekker te kunnen spelen met zijn vriendjes.
Ik heb foto's van de gekwetseerde heup. Help ons alsjeblieft om ons lieve vriendje te helpen. Ik beloof dat wij als er geld over is als de rekening betaald is. Alles wat over is doneren we op een volgende actie.
Veel Liefs,
Denise
Baasje van Bailey het vriendje van Mo
Mo we houden van je en hopen dat je geholpen wordt ❤