Help mee om deze actie tot een succes te maken!
Na een second opinion is mij duidelijk gemaakt dat de stamceltherapie niet helpend zal zijn in mijn situatie.
De beoogde stamceltherapie valt ontstekingen aan, maar ik heb geen actieve MS. Mijn MRI beelden tonen steeds hetzelfde stabiele beeld zonder ontstekingen.
Wel heb ik last van restverschijnselen door actieve MS uit het verleden. Omdat de behandeling in Mexico mij dus geen verandering kan bieden en niet aansluit op mijn ziekteproces van MS besluit ik de crowdfunding hierbij stop te zetten.
https://www.rtl.nl/nieuws/artikel/5448265/waarom-ms-patienten-vaak-naar-mexico-gaan-anders-eeuwig-spijt