Hallo mijn naam is Kimberley en wil graag kinderwerk Horeb ondersteunen door mee te gaan met een vrijwillergers reis die ze een aantal keer per jaar organiseren. Ik heb al een paar jaar op mijn hart om mee te gaan en hun werk met eigen ogen te kunnen gaan zien en mee maken en mijn steentje daar te kunnen gaan bijdragen. Kinderwerk horeb is een semi-internaat waar ze per dagdeel kinderen uit sloppenwijken opvangen. De kinderen groeien op in buurten waar veel armoede en werkloosheid is en veel problemen zijn met drugs , crimaliteit en prostitutie. Bij het semi-internaat kunnen deze kinderen weer even echt kind zijn, in een veilige omgeving spelen, zwemmen , bezig zijn met school, een gezonde warme maaltijd krijgen maar boven al Gods liefde mogen gaan leren kennen.
aan deze vrijwillergersreis zitten uiteraad kosten verbonden , wil jij mij daarom helpen door middel van een donatie om dit te kunnen gaan verwezenlijken. Alle kleine beetjes helpen!
Alvast hartelijk dank .