Op de vuilnisstortplaats bevinden zich momenteel ongeveer 12 gedumpte honden. Vandaag beginnen we met het dringend redden en overbrengen van alle honden naar opvangcentra, waar ze veterinair onderzocht en getest zullen worden.
De situatie is zeer ernstig – er worden dagelijks nieuwe honden achtergelaten, en daarnaast vormen jagers een groot gevaar omdat zij op de honden schieten. Helaas is er al een moederhond gedood, waarvan we vermoeden dat ze ergens verborgen puppy’s had, gezien haar vergrote tepels.
Vandaag hebben we ons georganiseerd om alle honden en pups te redden en te vervoeren.
We doen een oproep aan iedereen die kan financiële steunen. Elke euro betekent leven.
Zoals tot nu toe zullen jullie van alles op de hoogte worden gehouden en zal alles transparant worden gedeeld en gepubliceerd.