Help Gina nog iets moois achter te laten
Lieve allemaal ❤️
Helaas is onze lieve Gina niet meer onder ons ..,maar wel als meest geliefd persoon in onze hart en zeker in onze gedachten, haar wens om ons in te blijven zetten voor het Hospice in Beverwijk blijft, en dat wil ik ook graag blijven doen. De lieve mensen die daar werken verdienen het ook ,net zoals Gina het verdient met haar grote hart het ook 💙 Zij is het grote voorbeeld van sterk zijn,liefde geven aan anderen. Ik hoop dat jullie ons ook willen helpen om dat waar te maken.Gina heeft al 2700 euro bij elkaar geknoopt en verkocht met haar kunstwerken, maar ook met liefde gekregen van jullie,en daar was ze een ieder erg dankbaar voor en ook zo trots.Gina had nooit gedacht dat zoveel bekende ,familieleden ,en zelfs ook mensen die ze niet kon toch voor haar hadden gedoneert. ❤️
Liefs ❤️
Mijn naam is Gina. Ik ben ongeneeslijk ziek en weet dat mijn tijd beperkt is. Ondanks alles wil ik graag iets betekenen voor anderen die ook vechten tegen ziekte. Daarom wil ik geld inzamelen om te kunnen doneren aan een goed doel dat zieke mensen ondersteunt.
Het is voor mij belangrijk om niet alleen te ontvangen, maar ook iets door te geven. Op mijn manier hoop ik dat mijn bijdrage
anderen kan helpen in hun moeilijke
momenten, net zoals ik steun heb ervaren.
Misschien vind je het vreemd dat ik dit vraag, maar voor mij betekent het heel veel om iets na te laten dat verder gaat dan mijn eigen situatie. Met jouw hulp kan dat werkelijkheid worden.
Wil jij mij helpen om deze wens waar te maken? Elke donatie brengt me dichter bij dat doel. En als je deze actie wilt delen, help je me nog meer. Ook maak ik mooie macrame en die kan je ook kopen . ❤️
We willen graag iedereen die met hun lieve hart gedoneerd hebben met alle liefde bedanken, we gaan nog even door met de donatie actie zodat we alle 80 vrijwilligers van het Hospice Beverwijk iets moois kunnen aanbieden als dank voor al het goede wat ze doen ❤️
We zijn van de week bij Gina in het hospice geweest en hebben daar 1500 € geschonken aan de vrijwilligers daar . We willen graag hiermee doorgaan dus donaties mogen altijd komen ,en graag blijven delen 😘😘