De winter komt er weer aan. In Oekraïne betekent dat nog echte sneeuw en echte vorst. De Russen zijn weer massaal de energievoorzieningen aan het bombarderen met als gevolg dat de mensen geen stroom meer hebben en letterlijk in de kou zitten. Met behulp van deze actie willen we huisgenerators kopen en die via de stichting DeLeeuwKyiv naar Oekraïne transporteren.
u doneert anoniem. Eventueel geld dat overblijft komt ten goede aan de stichting DeLeeuwKiyv.
deel deze url link s.v.p. met familie, vrienden en bekenden