hoi allemaal,
als eerst willen we iedereen die gedoneerd heeft bedankt, nu vragen wij bijdrage voor de crematie en urn te kunnen betalen.. aangezien we het zelf niet hebben vragen we voor hulp. Ze is gister gecremeerd, maar de kosten zijn hoog opgelopen en weten echt niet waar we het vandaan moeten halen.. dus kan je nog iets missen, heel erg bedankt