Assalamu alaykoum,
Ik heb een brutale vraag die ik eigenlijk liever niet wil stellen, maar ik ben een beetje hopeloos. Ik heb een advocaat ingeschakeld om het ouderschapsplan aan te passen. Ik moet daarvoor €379 eigen bijdrage betalen. Ik heb bijzondere bijstand aangevraagd bij het ISD maar ik kom daar niet voor in aanmerking want ze tellen de kinderalimentatie op bij mijn miezerige inkomen. Dus ik zit net over de grens.
Ik zou het heel erg waarderen als jullie een kleine bijdrage zouden kunnen doneren. Alle beetjes helpen mij.
Barakallahu feekom.