De gruwelijke dood van hond Batman bracht M.M. op het initiatief een petitie te starten (link naar Petitie)
De petitie is inmiddels meer dan 38.000 keer getekend. Met een (vrijwillige) klankbordgroep, de gemeente en vereniging Beter voor Rijswijk wil M.M. middels deze Doneeractie een gedenkbeeld voor Batman realiseren in het Wilhelminapark. Hiermee willen we een herinnering aan Batman creëeren, maar ook dierenmishandeling nadrukkelijk onder de aandacht brengen.
Iedere Euro die via deze site* wordt opgehaald, komt ten goede aan het gedenk-kunstwerk. Wat overblijft, wordt graag gedoneerd aan organisaties die dierenleed tegengaan (o.a. de Dierenambulance en het asiel).
Alvast bedankt voor uw steun!
M.M. namens de Batman klankbordgroep
Vereniging BvR
* onder aftrek van commissie die Doneeractie in rekening brengt