Zoals op facebook bij Melissa van den Berg te lezen is. Maar ook in het nieuws. Is haar mooie autotje in vlammen opgegaan. Niet zomaar een auto, maar haar mooie oude auto...
Helaas was de auto hier niet tegen verzekerd, dus naast de emotionele situatie, ook nog eens geen financiele vergoeding...
Alle beetjes helpen, om de spaarpot voor een nieuwe auto weer wat te vullen.
Dus bij deze, vrienden en bekende van Melissa.. alle beetjes helpen voor een nieuw blikkie met wielen!
https://www.waldnet.nl/wn/fotonieuws/24709/Auto_uitgebrand_op_afrit_N381_bij_Wijnjewoude.html?sfnsn=mo&fbclid=Iwb21leASCieVjbGNrBIKJvWV4dG4DYWVtAjExAHNydGMGYXBwX2lkDDM1MDY4NTUzMTcyOAABHk1MLAh2F6Pz5sqcLGsrFDZRsnT8in5yQcETEIAoYGzfHoUQa2YLrJG_DZB0_aem_ducLDN1tgQQyefBYYJn8hQ
Melissa: Tijdens het rijden is mijn auto( door onbekende reden) in brand gevlogen, ik heb er gelukkig nog uit kunnen komen en ben fysiek oke. De auto is compleet uitgebrand. Evenals de spullen die erin lagen, zoals mijn bril. maar ook Jinthe haar knuffeltje, autostoeltje en speelgoed wat in haar ogen heel dierbaar is.
We zijn heel erg geschrokken. Dankbaar dat ik alleen in de auto zat en niet gewond ben geraakt. Maar onze auto die we met veel liefde en passie hebben opgebouwd is in 11 minuten tijd compleet verwoest.