Hallo allemaal, Ik ben Wendy, 29, woon in Breda en ik heb (nog) lang donkerblond haar.
Op 1 augustus ga ik al mijn haar er af halen en daarmee wil ik een geld inzamelen voor KIKA (kinderen kankervrij) ik doneer zelf 50 euro boven Op wat er verzameld is tot en met 31 Augustus. Amy zal in de kinki salon mijn haar er af halen en ik ga het live streamen op instagram. Heel spannend! Wil je mijn doel steunen maak dan een donatie. Doneren kan vanaf 5 euro en je kunt heel gemakkelijk betalen met ideal. Delen is ook heel welkom!
Alvast bedankt!