Financiële steun voor Tommy en gezin
Als vader en moeder van 4 kinderen jongens hebben wij de afgelopen dagen de pijn van de mishandelde jongen uit Spijkenisse gevoeld; onze hart brak en de tranen rolden over onze wangen. Er is veel ellende in de wereld waar we niet allemaal wat aan kunnen doen. Ik hoop -met de rest van Nederland- een kleine bijdrage te leveren aan het slachtoffer en zijn gezin. Er is al een mooie kaartjesactie gestart maar ik wilde meer doen… Misschien hebben ze binnenkort geld nodig voor medische kosten, of misschien voor juridische kosten. Of misschien willen ze een paar daagjes samen weg om alles te verwerken. We kunnen de geestelijke en lichamelijke pijn niet verminderen, maar er zal vast een goed doel gevonden kunnen worden om het slachtoffer en zijn gezin financieel te steunen. Veel sterkte Tommy en familie!