Help mee om deze actie tot een succes te maken!
We hebben allemaal ervaring met mensen die Kanker hebben of hadden. En daarom gaan de jongens kaal en meisjes een stuk van hun haar afknippen.
De kinderen die hier aan meedoen Zijn:
Memphis-Loek-Juno-Lana
Alvast Bedankt!👍
We hebben de doneeractie gesloten! Helaas het doelbedrag niet gehaald dus we gaan niet kaal. Iedereen bedankt voor de donaties, het is naar KiKa doorgestuurd.
UPDATEEE:
De eerste betaling aan KIKA is gedaan!!! Bedankt voor jullie donaties😁
Nog 1 maand om te doneren. Als we het bedrag halen gaan we naar de kapper! 😎
DE ACTIE IS BEGONNEN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
DANKJEWEL VOOR HET DONEREN ALLEMAAL!!!!!!!!!!